Leggyakoribb keresőszavak:
Restposten24 & a Stocklots24 világszerte több, mint 15 B2B kereskedelmi portált üzemeltet 11 nyelven. Több, mint 47.000 kereskedő 162000 termékéből választhat kedvére.
A www.stocklots24.hu-nél a regisztráció csak 2 perc, és a felhasználói profilját már használhatja is. Mielőtt még regisztrálna, itt megtekintheti összes szolgáltatásunkat és utána dönthet.
Amennyiben a fentiek nem győzték meg, akkor olvassa el, mit írnak rólunk az egyes kereskedők, akik használják az oldalt: Itt olvashatja el azon kereskedők véleményeit, akik napi szinten adnak-vesznek az oldalunkon.
Legyen tagja ennek a B2B kereskedelmi portálnak most, és legyen mindig egy lépéssel a versenytársai előtt. Itt kedvező áron talál megmaradt árukészleteket, akciós árukat, felszámolásból megmaradt termékeket, divattermékeket és természetesen új termékeket. Növelje forgalmát, és regisztráljon most, pár perc alatt!
A Stocklots24-nél a tranzakciók több, mint 90%-a problémamentesen zajlik. A többi, amelynél probléma merül fel, leggyakrabban csak félreértésből adódik, és többnyire azonnal meg is oldódik.
A maradék áruk megmaradt gazdasági javak, melyeket akciós áruként is lehet kínálni. Amennyiben egy valódi ajánlatot kap maradék áru eladására, úgy érdemes kompletten az összeset megvásárolni. Ezáltal biztos lehet benne, hogy egy ideig biztosan Ön lesz a termék egyetlen eladója.
A maradék áru kereskedők kizárólag maradék árukra, különleges árukra, felszámolt és fizetésképtelen cégek termékeire specializálódtak. A maradék áru kereskedőnél a saját nyeresége mellett még mindig nagyon kedvező áron lehet termékekhez hozzájutni.
Mindenki ismeri a másodosztályú termékeket a boltból, és a ruházati termékeknél. A kereskedésekben úgy írják le a termékeket, hogy pl. egy kis hibával rendelkeznek. Másodosztálzúak azok a termékek, melyet egyszer már kicsomagoltak, és a vásárló megnézte, vagy visszáruk, és azok a termékek is, melyek kis hibával rendelkeznek. Ide tartoznak az újszerű kiállítási darabok, ruhák, mintadarabok, sérült csomagolású termékek, ahol az eredeti csomagolás sérült, vagy hiányzik.
Egy vállalkozás végét gyakran a fizetésképtelenség jelenti. Fizetésképtelen cégek termékeihez kiárusításokkor vagy raktárkészlet eladáskor lehet hozzájutni. A probléma, hogy ezek a termékek gyakran vegyes termékek, és gyakram csereárukat is tartalmaznak.
A csődtermékeket a csődeljárást intéző személytől kell megvásárolni. Itt is érvényes az, hogy a teljes készeltet érdemes felvásárolni, különben nem Önök lesznek ennek a terméknek az egyedüli értékesítői.
A kiskereskedés egy vállalkozási forma, ahol a végfelhasználók/vásárlók részére a termék kis mennyiségben áll rendelkezésre. A szabályzás szerint a kiskereskedések boltjai 200m²-nél kisebbek. Egy kiskereskedés összforgalma kb. 400 Mrd. €.
Kiskereskedésnek számítanak a csomagküldők, E-kereskedelem, Tele-Shop boltok, állndó boltok, piacon lévő árusok, és kereskedők, a saját házukban a boltjukkal. Kiskereskedéseket taláunk a következő helyeken is: galériákban, bevásárlóközpontokban, szaküzletekben, és a plázákban.
Nagykereskedés alatt viszonteladókat értünk. Nagykereskedésnek azt tekintjük működési szempontból, amikor a nagykereskedelmi termékeket nem feldolgozzák, vagy megmunkálják, hanem a gyártótól vagy a beszállítótól beszerzik, és viszonteladóknak, újrafeldolgozóknak, ipari felhasználóknak, hatóságoknak, feldolgozó üzemeknek, vag egyéb intézeteknek, kantinoknak, egyesületeknek -amennyiben nem privát háztartások- adják el őket. Nagykereskedés alatt intézményes értelemben azt értjük, ahogy a nagykereskedelmi vállalkozás és nagykereskedési üzem alatt is, minden intézmény amely gazdasági tevékenysége kizárólag vagy túlnyomórészt abból áll, ami a nagykereskedések működési szempontja alatt leírtunk. A hivatalos statisztika szzerint egz vállalkozás vagy egy üzem akkor számít nagykereskedésnek, ha a nagykereskedelmi tevékenység egy nagyobb hozzáadott értéket eredményez, mint egy egy másik egyéb tevékenység. A nagykereskedés a különböző árusítási lépcsőfokok összekötő eleme. A nagykereskedések vásárlói a kiskereskedések, kisiparosok, vendéglátóiparosok, regionális nagykereskedések, ipari vagy egyéb üzemek vállalkozói. Az ipari marketing-mix keretein belül a nagykereskedések típusuk és számuk alapján az elosztási politika részét képezik. Viszont nagykereskedelmi vállalkozások egy önálló kereskedői marketing eszközök széles spektrumával rendelkeznek, ez az ún. nagykereskedelmi marketing. Különösen a csőd veszélye miatt, pl. ha nincs elég beszállító vagy ügyfél, egy professzionális kereskedelmi marketing létfontosságú. A nagykereskedések által kezdeményezett szerződéses vertikális és horizontális kooperációk a vállalkozások csődbe menése ellen hatnak, úgymint pl. a szerződéses kereskedők, kizárólagos terjesztők, felvásárlási szövetségek kiskereskedések beszerzési központjaként, vagy egz nagykereskedés, amely a kiskereskedéseket szervezett szövetségekbe gyűjti, mint pl. egy önkéntes láncolat vagy vásárlói közösség.
B Ware terméknek azokat az eladási cikkeket nevezzük szemben az A-Ware és C-Ware termékekkel, melyek a kereskedő normál üzeméből származnak és akciós áron vagy outlet üzletekben kínálják fel, mindemellett újak ill. újszerűek, és teljesen működőképesek, és garanciát vállalnak rájuk. Az is előfordulhat, hogy nem az eredeti csomagolásában van, de új terméknek számít. Lehet olyan termék, amelyet csak egyszer kicsomagoltak, pl. egy vevő megnézte, és lehet egy kereskedés visszáru terméke, esetleg termék egy kicsi feltüntetett hibával. Ide tartoznak az újszerű bemutató termékek, minta- és kiállítási darabok, ugyanúgy mint a csomagolássérült darabok, ahol az eredti csomagolás sérült vagy hiányzik. Ezekre a termékekre általában nem jellemzőek a használatból eredő kopások, vagy csak nagyon jelentéktelen optikai hiányosság fordul elő, melyek nem befolyásolják a termék használatát. B-Ware alatt még szervizelt termékeket is értünk. Ezek olyan termékek, melyeket egyszer javítottak, és újszerű állapotba állították vissza. B-Ware terméknek minősülhet még gyakran a megmaradt árukészlet, különleges termékek és felesleges maradék termék ún Swap Stocks, valamint az a termék, melyet a gyártó raktárában termékcsere céljából tartanak. Amikor a készülékek már kifutnak, ezek a B-Ware termékek megérkeznek eladsára. B-Ware termékként kitűnő darabokhoz lehet hozzájutni akciós áron jelentős árengedményekkel.
Akciós termék piacnak nevezzük a kiskereskedelemben azt a kereskedési formát, amelynek állandóan megújuló választéka van az alacsony árkategóriájú termékekből. Gyakran bolhapiacként is írják le. A kis akciós termék piacokat a belvárosokban gyakran kiskereskedők, kisvállalkozók üzemeltetik. Időközben néhány akciós termék piacot nagyobb kereskedelmi láncok üzemeltetnek, melyeket óriás központi raktárakból látnak el áruval. A kiskereskedések egyéb típusainak is, különösen a diszkontoknak, áruházaknak, barkácsáruházaknak, drogéria- és textiláruház láncoknak is vannak egyre kiterjedtebb, tartósan akciós termék részlegük vagy időkorlátos termékakcióik, melyeket integrálnak a kínálatukba. Vannak olyan kereskedők is, akiknek csak nagyon kis választékú akciós termékük van, ezeket általában kiárusítás célből csak rövid ideig árulják akciós áron. Az akciós áruk egy további terjesztési csatornája az ún. "szálló kereskedés". Itt a termékeket nem az egy helyben lévő boltban árulják, hanem például egy teherautóról, hétről hétre bérelt raktárcsarnokokban, vag az éves- és bolhapiacokon.
Az a viszonteladó, aki a megvásárolt termékeket tovább eladja. A viszonteladók tehát a gyártók és a vásárlók között helyezkednek el. Egy viszonteladó piacra vihet saját márkanévvel ellátott terméket, vagy a forgalomba hozáskor egy másik márkából egy saját márkát is létrehozhat. A legnagyobb árrés a márkás ruházat ill. divat szektorban van, a legkisebb pedig a számítógép-hardver ágazatban. A viszonteladók és a franchise kereskedések között eléggé elmosódott a határ. Pontosan az internet segíti ezt elő, mivel itt a sokoldalú szoftverlehetőségek miatt egy bolt üzemeltető felléphet viszonteladóként is, és a saját vásárlói kosarával szeryi meg a profitját Viszont a termékeket közvetlenül nagykereskedésekből a vásárlókhoz szállítják, és a kereskedő megkapja az eladási jutalékot. Ha ezt egy franchise liszensz keretében teszi, akkor a viszonteladó franchise üzemeltető és partner is egyben. Viszonteladó hozzáadott értékkel (VAR), egy olyan viszonteladó, aki egy tetszés szerinti többletértéket tesz hozzá a termékéhez.
Az import a szokásos megnevezése az olyan gazdasági egységek áruinak és szolgáltatásainak behozatalának, melyeknek a székhelyük az aktuális országon kívül található. Az import ellentéte az export. Az export az importtal kiegyenlíti a felesleg által a nettóimportot és nettóexportot. Az importőr (nem összetévesztendő a külgazdasági és vám jogok bevezetőjével) egy kereskedő aki egy import üzletet üzemeltet, aki külföldön beszerzi az árukat, elszállíttatja, bevezeti a célországba, elintézi a vámokat, és egyéb szükséges hivatali ügyeket, és végül az országon belül forgalomba hozza a termékeket, és eladja vagy direkt a helybeli fogyasztóknak, vagy újra más köztes kereskedőnek, aki a termékeket a kiskereskedőnek vagy a vevőknek kínálják megvételre.
Kína és minemellett leginkább Dél-Kína egyre inkább a "világ gyárává" kezd válni. A legtöbb ott működő üzem a hongkongi vállalkozásokhoz tartozik, illetve ezek üzemeltetik. Pótolhatatlan szolgáltatásokat kínálnak olyan cégeknek, melyek versenyképes partnereket keresnek a vásárlás és gyártás területén. Egy problémamentes vásárlásként termékeket, vállalati információkat, exportőrök szolgáltatásait keresi. Keres még termékeket, szolgáltatásokat, partnereket, képviseletet, szállítókat vag gyártókat, akiknek esetleg rendelkeznek telephellyel Németországban. Minden exportőr szívesen szállít nekik termék- és szolgáltatásleírásokat, részben fotóval és videóval, úgymint háttérinformációkat a vállalkozásról és a kapcsolati lehetőségekről. A nemzetközi tevékenységükhöz szükséges megfelelő üzleti partner megtalálása a számukra igen időigényes lehet. Mobiltelefonok és műszaki cikkek importjának megvalósítása a kisvállalkozások számára sem probléma. Az importált mobiltelefonok szokás szerint szerződés nélküliek és kártyafüggetlenek. A mobilkészülékek importjával relatív rövid időn belül jelentős mellékjövedelemre tudnak szert tenni. Elméletileg bárki importálhat bármit, akár magánszemélyként is. A mi termékpiacunkon komoly eladók vannak, akik a mobiltelefonokat köztes kereskedő nélkül, közvetlenül a gyártó országból hozzák a végfelhasználóknak vagy viszonteladóknak jelentősen a normál ár alatt értékesítve. Tehát az Önök számára ez egyedülálló alkalom, hogy többletbevételre tegyenek szert a mobiltelefonok viszonteladásával az aukciós portálokon, vagy csak magánszemélyként egyszerűen a legújabb kártyafüggetlen mobiltelefont megvenni. A legjobb közvetlenül Kínából vásárolni, és az eBay-en, vagy saját webshopban nagy vagy nagyon nagy nyereséggel eladni. A portálunkon megismerhet importtal foglalkozó kereskedőket és importőröket. Sok tereméket, melyekből minden hónapban internetes értékesítésen keresztül ezreket adnak el közvetlenül Kínából, Törökországból vagy Hongkongból importálnak. Mindegy, hogy mp3-lejátszó. játék, bútor, számítógép, kerti készülék, műszaki cikk, ékszer vagy textília. Az ázsiai termékkínálat óriási, a vételár jó tárgyalási képességgel nagyon kedvező. Ezért lehetséges, hogy az kedvező vételár ellenére hihetetlen nyereséggel lehet eladni, és az online-kereskedők több terméknél szenzációs nyereséget tudhatnak magukénak, akár 500 %-ot is. Tegyen szert értékes kínai kapcsolatokra, és importáljon termékeket Kínából, ahelyett, hogy a szokásos nagykereskedésben magas áron bevásárolna. Kínából szinte már mindent lehet importálni. A táskától a számítógépekig, mobiltelefonokig, vagy TV készülékekig. A kereskedők számára az alábbi termékcsoportok lehetnek érdekesek: LCD tv-k, digitális fényképezőgépek, számítógépek, PC tartozékok, monitorok, plazma tv-k, mp3 lejátszók, navigációs készülékek, USB stickek, időszakos termékek, uszodák, kerti bútorok, játékok, kerti szerszámok, uszoda kiegészítők, Bestwaz, Inbtex, mini motorok, nemesacél kutak, nemesacél kerti eszközök, háztartási cikkek, fogpiszkáló, villák, kések, edények, kulcsok, elektronikus háztartási berendezések, készülékek, tésztagépek, edény szettek, műanyag termékek, drogériai termékek, vattakorongok, fürdés kellékek, textíliák, cipők, ingek, harisnyák, zoknik, kabátok és nadrágok. Viszont a mi portálunkon a következő kategóriákban talál nagy választékban kedvező ajánlatokat a Stocklots-kereskedőknél: mobiltelefon, melegítő felsők, fehérneműk, tangák, bikinik, pólók, fürdőnadrágok, ágyneműk, gzerek- és babatermékek, csörgők, itatópoharak, ékszerek, órák, olvasószemüvegek, napszemüvegek, kvadok, liszensz termékek, de különböző fogyasztási cikkek, ápolási termékek, teherautó tartozékok, személyautó tartozékok, 12v és 24V-os lámpák, izzók, vontatókötelek, 12 és 24 V-os kávégépek, vízforralók, tuning eszközök, kerékpár-csomagtartók, elektromos rollerek, és természetesen még sok egyéb termék.
Regisztráljon most, legyen Aktív tag és spóroljon termék-eladásnál és vásárlásnál akár 80%-ot .